28 Mart 2009 Cumartesi

Fantastik Akrabalar

Var böyle bir şey sayın seyirci , şimdi neden bahsettiğimi anlamıyor olabilirsin ama azıcık sabır lütfen! açıkleyeceğim!

Şimdi bazen bir takım giriler görüyoruz sözlük oluşumlarında , gerek msn iletileri başlıklarında , gerek diyaloglar başlıklarında falan... Anı başlıklarında da oluyor tabi , onların da hakkını yemeyelim. Nasıl giriler görüyoruz? Atıyorum , msn iletileriyle ilgili bir başlıkta hayattan bıkmış bir ileti örneği görüyoruz! İşin ilginç kısmı , bu iletiyi yazanın 12-13 yaşında bir velet olması! Vay anasını satayım ne ara yumurtadan çıktın da ne ara hayatı tartıp biçtin diye içimizden geçiriyoruz sonra , hadi gelin itiraf edelim , geçiriyoruz sayın seyirci. Her ne kadar yazımın bu aşamasında Ertuğrul Özkök tadı verip kısacık yazımın içine sıçmayı göze almış olsam da, lütfen bana küfretme seyirci , seviyorum ben seni. Sonra , ne bileyim , başka veletlere de rastlıyoruz sağda solda , bu veletler çok hazırcevap falan oluyo , hani utanmasalar abilerine ablalarına nietzsche alıntılarıyla falan cevap vericekler. Kıskanıyorum sayın seyirci , kalbim derin bir yara alıyor... benim niye böyle bir akrabam yok ulan diye...

Hah nerede kalmıştık; işte başlıkta refere ettiğim fantastik akrabalar bu tip akrabalardır. İlla ufak olmalarına da gerek yok yahu , fantastik olmaları yetiyor.

Sülale zaten keresteye evrilememiş odun dolu, benden ufak tek kuzenim ise bana hiç böyle giri malzemesi çıkaramadığından dolayı beni kederden kedere sürüklemekte. Yine böyle dertlendiğim günlerden birinde, sözlük yazarlarının sahip olduğu "Junior Niçe" ve "Junior Müslüm" akrabaların yarattığı kıskançlık ve hayalkırıklığı sebebiyle , benden ufak olan tek kuzenin ensesine kuvvetli bir tokat aşkettim sayın seyirci... "Nobuyon yoo" dedi , gözleri doldu... "Kalk ulan bilgisayar başından , git kız tavla , boynuz ye , terkedil , bana malzeme çıkar lan!" dedim... Haksız da değilim sayın seyirci , yaşı olmuş 14 , bu aylarda bana malzeme çıkardı çıkardı , yapamazsa sınırı geçiyo zaten , tee teyzelerimin veletlerinin doğup büyümesini beklemek gerekicek... Buna can mı dayanır a dostlar?

Ama döndü WoW oynamaya devam etti anasını satayım...

0 yorum: