25 Mart 2009 Çarşamba

Psikokinezi!

Henüz bir bilim dalı olarak kabul görmese de , bilinen fizik kuralları dışında yer alsa da ilerde mutlaka sırlarının aralanacağına inandığım bir şeydir.

Basit şekilde beyin gücünün maddeye ve manyetik alana etki etmesi şeklinde açıklanabilir. Sovyet bilim adamları , rejimlerinin söylediklerine ters düşse de bu konuda çok büyük ilerleme kaydetmişlerdir.

Ben de oturmuşum bu gün fakülte bahçesinde , bu tip bilimlerden bahseden bir kitap okuyorum. Nelya Mihailova adlı bir hatundan bahsediyor. Çok özendim sayın seyirci. Kadın maddeleri hareket ettirebiliyor , garip garip şeyler yapıyor , itiyor , çekiyor vs.

Ulan dedim , düşünce güçlü şey. O sırada hemen beş adım ötemde de bir güvercin kafasını yere doğru indirip kaldırıyor , ne gerizekalı yaratık diye düşündüm şimdi yalan söylemiyim. Baktım bana doğru bir iki adım attı , la ben bunu düşünce gücüyle kucağıma kondururum dedim. Çünkü ben her milli maçta teknik direktör , her güncel olayda siyaset uzmanı kesilen bu milletin ortalama bir ferdiyim. Kıstım gözleri , içimden "buraya gel , buraya gel , buraya gel" diye tekrar ediyorum. Bir adım attı , iki adım attı , üç adım attı... ahaaaa! dedim , ulan yaşasın bilim! Adamlar doğruyu söylüyomuş!

Evet sayın seyirci , kendimi çok iyi hissettim bir an , ulan dedim , henüz bilimselliği bile kesin olarak kabul edilmemiş bir konu hakkında deney yapıyorum. Gözleri iyice kıstım bu sefer , 4. adımı atıyodu o sıra...

Tam o anda götün teki geçti önümden kuç da uçtu gitti... Tüm hevesim kaçtı...

Sonra da "niye bu ülkede bilim yapılmıyo"... Peh!

1 yorum:

Nesnel İleti dedi ki...

poahaeküalmaükealüi... süper lan!